Intrebari frecvente

Intrebări Frecvente

 - Plăți

Cum plătesc pe site-ul AccesoriiXiaomi.ro?

Acceptăm majoritatea cardurile de credit (Visa, Mastercard, etc). Totodată plata se poate face ramburs sau prin transfer bancar

Site-ul este securizat?

Site-ul nostru folosește SSL, ceea ce asigură faptul ca datele de navigare si cumpărăturile sunt făcute in perfectă siguranță

Pot să folosesc un cupon de reducere cu la o ofertă deja disponibilă?

Codurile de reducere se aplică la majoritatea produselor, cu excepția celor care sunt deja la reducere. Produsele aflate la reducere beneficiază deja de o reducere mai mare decât cupoanele dispnibile ceea ce înseamnă ca beneficizi oricum de cea mai bună oferta!

 - Livrare

Unde livreaza AccesoriiXiaomi?

Livrăm oriunde în România din București prin Sameday.

Care este costul de livrare?

Pentru comenzile de peste 400 de RON costul de livrare este 0. Pentru cele sub 400 de ron costul este de 15 RON.

Cât durează până primesc coletul?

Toate comenzile efectuate până în ora 16 în zilele lucrătoare sunt expediate in aceeași zi. Comenzile plasate după ora 16 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. În mod obișnuit majoritatea comenzilor sunt livrate in decurs de 24 de ore de la expediere. In perioadele aglomerate (de sărbători, Black Friday) durata expedierii poate ajunge la 4 zile.

Pot să urmăresc starea expediției comenzi?

Desigur! Pentru toate comenzile expediate prin Sameday poți urmări starea expediției prin verificarea AWB-ului pe care îl poți găsi in istoricul comenzilor tale.

 - Retururi

Pot să returnez o comanda?

DA! Dacă nu esti 100% satisfăcut de achiziția făcută vrem să îndreptăm lucrurile cât mai repede cu putință.

Cum returnez produsele AccesoriiXiaomi.ro?

Este foarte simplu! In maxim 14 de zile de la recepția produselor poți completa formularul online de pe site-ul nostru. Noi vom trimite un curier la adresa și ora specificată și este gata. 

În cât timp voi primii banii înapoi?

Imediat ce vom primi produsul înapoi vom iniția transferul bancar. 

 - Altele

Ce fac dacă am alte întrebări?

Nici o întrebare nu rămâne fără raspuns. Dacă înca ai întrebări sau sugestii trimite-ne un email la adresa enovomk@gmail.ro și o să revenim cât de curând posibil.